Kvinde raser mod teleselskab: Er klar til at sagsøge

Nicolai Busekist

3 timer siden

|

06/10/2024
Nyheder
Foot: TikTok / Shutterstock.com
Foot: TikTok / Shutterstock.com
En kvinde er meget rasende på sit teleselskab, som hun endda føler sig klar til at sagsøge.

Mest læste i dag

En TikTok-bruger er gået viral, efter et Verizon-nedbrud førte til en katastrofe med sms'er. I klippet, som har fået mere end 94.200 visninger på kort tid, delte kvinde Keegan Acton sin vrede over mobiludbyderen. Det skriver The Daily Dot.

"Jeg vil sagsøge Verizon Wireless," sagde hun i starten af sin.

Acton forklarede derefter, at Verizon Wireless havde et 'stort nedbrud' i hendes område, hvilket betød, at ingen telefoner virkede hele dagen.

"Jeg skrev til en af mine venner, og de svarede ikke. Så jeg skrev: 'Ignorerer du mig?'. Lidt som en joke, ikke?" fortsatte hun.

Men joken stoppede med at være sjov for Acton, da hun dagen efter fandt ud af, at denne besked var blevet sendt 22 gange i løbet af natten.

"Det får mig bogstaveligt talt til at se vanvittig ud. Kan du forestille dig, hvis det var en, jeg lige var begyndt at skrive med - f.eks. en fyr, jeg lige havde mødt, og han vågner op til det her. Jeg vil sagsøge dem. Jeg vil bogstaveligt talt sagsøge dem. Det her er kriminelt," sagde hun.

Som forventet fandt mange brugere det hylende morsomt, at hun var blevet udsat for dette - og at hun er klar til at sagsøge selskabet.

"Det faktum, at det skete midt om natten, gør det endnu sjovere," påpegede en, mens en anden skrev: "At det skete med 30 minutters mellemrum gør det så meget bedre."

"Det er det sjoveste, jeg har set. Jeg ville være flov," lød det fra en tredje.

Flere andre brugere delte lignende oplevelser. En skrev, at de havde overbevist sig selv om, at deres kæreste havde blokeret dem.

"Det skete med AT&T her, og i et øjeblik troede jeg, at min mand havde besluttet, at vi skulle skilles, fordi han ikke svarede på mine sms'er," skrev en bruger.

Dette er ikke første gang, Verizon har skuffet kunderne. Tilbage i april kritiserede TikTok-bruger Angel Ardito Verizon for angiveligt at have hævet hendes telefonregning uden hendes viden.

"Jeg besluttede mig for at undersøge lidt, og det viser sig, at Verizon i 2023 havde 144 millioner kunder," sagde hun i videoen.

"Hvad betyder det? Det betyder, at Verizon tjente en god sum penge på 11,5 milliarder dollars, hvis de opkrævede alle på samme måde, som de gjorde med mig."

"Det er rigtigt. De tjener ekstra 11,5 milliarder dollars for at gøre absolut ingenting."