Har du prøvet den? Brugere virkelig frustreret over ny genbrugs-app

Christian Pedersen

20 uger siden

|

17/09/2024
Mobil
Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Denne genbrugs-app har virkelig ikke fået god feedback siden lancering.

LIGE NU LÆSER ANDRE OGSÅ

Mest læste i dag

Efter Trendsales' lukning og overgangen til Vinted er mange brugere begyndt at udtrykke deres frustrationer.

30-årige Line Boksa er blot én af mange, der har oplevet problemer med appen.

Da hun forsøgte at oprette en ny bruger, blev hendes profil hurtigt blokeret uden forklaring, og efter måneder har hun stadig ikke modtaget svar fra kundeservice.

Mange tidligere Trendsales-brugere oplever lignende problemer med Vinted, især med dårlig support og tekniske fejl.

På Trustpilot har Vinted modtaget mere end 300 et-stjernede anmeldelser, hvor brugerne udtrykker deres frustrationer over dårlig brugervenlighed og manglende kundesupport.

Brandingekspert William Atak bemærker, at der er kommet en voldsom reaktion fra Vinted-brugere, særligt blandt yngre kvinder, som er vant til, at digitale tjenester fungerer fejlfrit.

Han fremhæver vigtigheden af, at Vinted bør tage ansvar og kommunikere bedre med brugerne. Det skriver Tv2.

Nogle brugere har allerede slettet appen, men andre, som Line Boksa, føler sig fastlåst.

Hun har forsøgt at finde alternativer som DBA og Facebook Marketplace, men ingen af disse platforme matcher Trendsales' tidligere brugervenlighed og gode kundeservice.

Vinted har svaret, at de er klar over brugernes frustrationer og arbejder hårdt for at forbedre overgangen fra Trendsales til deres platform.

De opfordrer brugerne til at kontakte kundesupport og garanterer, at de tager hver sag seriøst.

For mange tidligere Trendsales-brugere er håbet dog, at en ny platform kan opstå og udfylde det tomrum, som Trendsales har efterladt.