Telenor med alvorlig udmelding: Dette virker ikke lige nu

Christian Pedersen

4 uger siden

|

21/08/2024
Nyheder
Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Det ser ikke for godt ud for Telenor.

Mest læste i dag

Telenor har tirsdag aften udsendt en vigtig besked til sine kunder: Der er opstået alvorlige problemer med deres TV- og streamingtjeneste T-We.

Fejlen har resulteret i, at tjenesten er blevet utilgængelig både via app og webbrowser, hvilket har skabt frustration blandt mange af Telenors brugere.

Pressevagt Anders Krokan fra Telenor bekræfter, at tekniske problemer har gjort det umuligt for kunderne at tilgå T-We-tjenesten fra både app og web.

"Vi har en fejl med T-We-tjenesten, som gør, at kunder oplever, at tjenesten er utilgængelig på app og webbrowser," udtaler Krokan. Han tilføjer, at Telenor arbejder på højtryk for at løse problemet så hurtigt som muligt.

Selvom mange kunder er påvirket af fejlen, er der stadig mulighed for at bruge T-We-tjenesten, hvis man tilgår den via Telenors TV-boks.

Ifølge Krokan fungerer tjenesten normalt fra TV-boksen, hvilket giver en del kunder mulighed for fortsat at se deres programmer. Det skriver Tv2.no.

Problemet ser ud til at være omfattende, men Telenor har endnu ikke givet en præcis tidsramme for, hvornår fejlen forventes at blive løst.

Kunderne opfordres dog til at være tålmodige, mens teknikere arbejder på at få tjenesten op at køre igen.

Denne situation understreger, hvor afhængige mange er blevet af streamingtjenester i dagligdagen, og hvordan tekniske problemer kan have en betydelig indvirkning på brugernes oplevelse.

Telenor forsikrer, at de vil gøre alt, hvad de kan, for at få T-We-tjenesten tilbage til normal drift så hurtigt som muligt, og vil løbende opdatere deres kunder om situationen.

Det er uvist, hvor mange kunder der præcist er berørt af problemet, men det står klart, at Telenor står over for en udfordring med at få genetableret fuld funktionalitet for deres populære TV- og streamingtjeneste.