Der er gang i salget med Samsung Galaxy S25.
Lige nu læser andre
Samsung kan nu notere sig en vigtig sejr på hjemmemarkedet.
På blot seks måneder har selskabet rundet tre millioner solgte enheder af Galaxy S25-serien alene i Sydkorea.
Det er to måneder hurtigere end Galaxy S24-serien nåede samme milepæl sidste år, og det sender et klart signal om, at forbrugerne har taget godt imod de nye modeller. Det skriver Yonhap News Agency.
AI-abonnement skal holde brugerne tættere på
Samsungs succes skyldes ikke kun hård hardware og avanceret teknologi.
Ifølge selskabet selv spiller det nye abonnementsprogram, AI Subscription Club, en central rolle.
Læs også
Det giver kunderne:
- adgang til eksklusive AI-funktioner
- et tilbagekøbsprogram med op til 50 procent af købsprisen efter ét år
- mulighed for årlige opgraderinger
Ordningen skal fastholde loyale kunder og sikre, at de vælger Samsung igen, og igen.
Foldbare modeller følger med opad
Samtidig melder Samsung om stigende interesse for deres foldbare serie.
Både Galaxy Z Fold7 og Z Flip7 har overgået forgængerne i salg, selvom præcise tal endnu ikke er delt.
Det vidner om en bredere appetit på innovation, hvor også de mere eksperimenterende designs begynder at finde fodfæste.
Læs også
“Vi ser en klar positiv tendens på tværs af vores premium-produkter,” lyder det fra selskabet.
Hvis tempoet holder, kan Galaxy S25-serien blive Samsungs hurtigst sælgende i nyere tid.
Globalt salgstal er endnu ikke offentliggjort, men alt tyder på, at denne milepæl kun er begyndelsen.