Gælder det dit TV? Millioner af TV'er modtager nogle af de mest populære kanaler gratis

Skrevet af Christian Pedersen

2 uger siden

|

30/04/2024
Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Millioner af TV'er modtager nogle af de mest populære kanaler gratis, så du bør tjekke om det også gælder dit TV

Mest læste i dag

Ejere af LG TV'er kan glæde sig over en væsentlig tilføjelse til deres TV-oplevelse denne uge, da flere nye kanaler, herunder eksklusivt indhold fra Lionsgate og Sony, er blevet tilgængelige uden ekstra omkostninger.

Disse tilføjelser er en del af en bredere tendens, hvor TV-producenter udvider deres gratis underholdningstilbud for at tiltrække og fastholde seere.

Nye kanaler rammer LG TV'er

LG TV-ejere vil nu finde en bred vifte af nye indholdsmuligheder direkte på deres skærm.

Blandt de mest bemærkelsesværdige tilføjelser er en kanal dedikeret til serien "Breaking Bad", som tidligere krævede et Netflix-abonnement for at se.

Andre populære titler som "District 9", "Men in Black" og "Zombieland" er også inkluderet i de nye kanaler, der tilbydes.

LG's partnerskab med Lionsgate

LG har indgået en aftale med Lionsgate, der introducerer en helt ny kanal kaldet LG 1.

Denne station vil have eksklusive rettigheder til serier som "Wong & Winchester" og "Paul T. Goldman", og vil også vise serier som "Nashville" og "Boss", sidstnævnte med Kelsey Grammer i hovedrollen.

"Lionsgates samarbejde med LG markerer en spændende udvikling inden for TV-underholdning, som giver forbrugerne adgang til førsteklasses indhold uden ekstra omkostninger," siger en talsperson for Lionsgate.

Sony udvider også gratis indhold

Sony fortsætter også med at udvide deres gratis kanaltilbud på LG og Samsung TV'er.

Dette inkluderer otte tema-kanaler med alt fra actionfyldte thrillere på Sony One Thriller TV til klassiske favoritter og komedier på kanaler som Sony One Faves og Sony One Comedy HITS.

Disse nye tilføjelser repræsenterer en væsentlig udvidelse af gratis indhold tilgængeligt for TV-seere og understreger en voksende trend, hvor TV-producenter og indholdsleverandører samarbejder om at tilbyde mere værdi og variation til endnu flere brugere globalt.

Det skriver Thesun