Opel har for alvor genopfundet sig selv med deres nyeste elektriske model, Frontera.
Bilen har intet tilfælles med den robuste offroader fra 90’erne – denne version er en moderne, kompakt elbil, der fokuserer på komfort, rummelighed og prisbevidsthed.
Gennemtænkt design og funktionalitet
Frontera er første model, der præsenterer Opels nye “Blitz”-design, som giver bilen et dynamisk og stilrent udtryk.
Designet følges op af en kabine, der imponerer med rummelighed og enkle løsninger.
Her er det tydeligt, at Opel har haft familien for øje.
Der er rigeligt med benplads både foran og bagved, og bagagerummet på 380 liter sikrer, at bilen nemt kan klare dagligdagens behov.
Elektrisk ydelse og platform
Frontera er bygget på Stellantis-koncernens populære platform, som også bruges til Citroën ë-C3.
Bilen leverer en rækkevidde på op til 320 km, hvilket gør den ideel til både bykørsel og længere ture.
Opladningen kan klares hurtigt via en DC-hurtiglader, som på under 30 minutter kan bringe batteriet fra 20 til 80 procent. Det skriver Jyllandsposten.
Prisen kan afgøre succesen
Det afgørende for Fronteras succes i Danmark bliver prisen.
Med en forventet startpris omkring 220.000 kr. kan den blive en stærk konkurrent til andre elbiler i samme klasse.
Opels strategi om at levere “basisbil til en god pris” kan gøre Frontera til en favorit blandt danske bilkøbere.
Opel viser med Frontera, at det er muligt at kombinere praktisk anvendelighed, moderne design og elektrisk mobilitet til en pris, der er til at betale.
Det gør den til et oplagt valg for mange familier.