Sonos på dybt vand: Trækker i land om relancering af gammel app

Christian Pedersen

13 uger siden

|

22/08/2024
Nyheder
Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
For lidt tid siden snakkede Sonos om, at de måske ville relancere deres gamle app, da den nye ikke gik godt. Dette forslag er nu trukket i land igen.

Mest læste i dag

Sonos har været under hårdt pres fra deres brugere efter lanceringen af deres nye app, der blev introduceret tidligere på året.

Kritikpunkterne har været mange, og brugerne har udtrykt stor utilfredshed med de fejl og mangler, som den nye app har bragt med sig.

På grund af denne feedback har Sonos' administrerende direktør, Patrick Spence, tidligere luftet muligheden for at relancere den gamle app som en midlertidig løsning.

Nu viser det sig dog, at dette ikke er en mulighed.

I et indlæg på Reddit har Patrick Spence forklaret, at efter nøje overvejelser og testning har Sonos indset, at en relancering af den gamle ”S2-app” ikke vil løse problemerne.

Tværtimod mener Spence, at det ville forværre situationen yderligere.

Han understreger, at en tilbagevenden til den gamle app simpelthen ikke er teknisk muligt uden at skabe endnu flere komplikationer for brugerne. Det skriver Meremobil.

Kritikken af den nye app har allerede haft mærkbare konsekvenser for Sonos.

Virksomheden har måttet udskyde lanceringen af to nye produkter for at kunne fokusere på at forbedre appen.

Spence har yderligere meddelt, at Sonos nu har bragt den oprindelige arkitekt bag Sonos-platformen tilbage i spidsen for udviklingen.

Formålet er at sikre, at de nødvendige forbedringer bliver gennemført så hurtigt som muligt.

For Sonos er dette et kritisk øjeblik, hvor de skal genvinde brugernes tillid ved at løse de problemer, der plager deres nuværende app.

Virksomheden har derfor samlet sine mest erfarne kræfter i bestræbelserne på at rette op på situationen og levere en brugervenlig og stabil løsning til deres kunder.