Danskerne er ikke bange for at give deres mening til kende, når det kommer til utilfredshed med deres teleselskaber.
Ifølge en nylig rapport fra Teleankenævnet er antallet af klager over teleselskaber steget markant.
YouSee topper listen med 20 klager, som udgør den største enkeltstående andel af klager mod et teleselskab.
"Det er tydeligt, at der er plads til forbedringer i vores kundeservice," indrømmer en talsperson for YouSee.
Telia er næst på listen med 19 klager, og også her efterlyses der en indsats for at forbedre kundeoplevelsen.
På den anden side af spektret finder vi teleselskaber som Mit Tele og Relatel, der begge kun havde en enkelt klage.
Disse mindre teleselskaber viser, at det kan betale sig at fokusere intensivt på kundetilfredshed.
Med så mange klager er det tydeligt, at kundernes tolerance over for dårlig service er lav.
"Når kunderne klager, er det ofte et tegn på, at de føler sig oversete eller fejlinformeret," forklarer Jan Lang, markedsanalytiker.
Det kan være klogt at undersøge teleselskabernes kundetilfredshed, før man vælger.
Denne liste giver en indikation af, hvor tilfredse du sandsynligvis vil være med dit teleselskabs service.
Sikkerheden i at vælge et teleselskab med få klager kan være en god investering i både tid og penge, især når man overvejer den essentielle rolle, mobilkommunikation spiller i vores daglige liv.