Apple holder sig væk fra Black Friday med dette produkt

Christian Pedersen

2 timer siden

|

24/11/2024
Mobil
Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Du får altså ingen gode tilbud på dette Apple-produkt.

Mest læste i dag

Black Friday er årets største shoppingdag, men Apple vælger igen at holde deres nyeste produktlinjer ude af udsalgsræset.

De eftertragtede MacBook Pro-modeller med M4-chips bliver ikke tilbudt til nedsat pris – hverken med rabatter eller de gavekort, som Apple normalt tilbyder under kampagner.

Ingen rabatter på M4 MacBook Pro hos Apple

Selvom mange forbrugere håber på tilbud, forbliver prisen på MacBook Pro-modellerne intakt.

Apple har traditionelt undgået at sænke prisen direkte på deres premium-produkter, og i år er ingen undtagelse.

Selv gavekort, som tidligere har givet værdi ved køb af tilbehør, er ikke tilgængelige for de nye M4-drevne MacBooks.

Den eneste rabatmulighed fra Apple er via deres trade-in-program, hvor man kan aflevere ældre Apple-enheder mod et prisafslag.

Dog er programmet begrænset til Apple-produkter, hvilket betyder, at ejere af eksempelvis Microsoft Surface-enheder ikke kan drage nytte af tilbuddet. Det skriver Forbes.

Tredjepartsforhandlere tilbyder rabatter

Forbrugere, der alligevel vil spare på MacBook Pro med M4-chips, kan finde rabatter hos tredjepartsforhandlere som Amazon.

Her er der eksempler på rabatter på op til 300 USD på modeller med større lagerplads og højere specifikationer.

For eksempel kan en 16-tommer M4 Pro MacBook Pro fås med betydelige besparelser.

Desuden tilbyder nogle forhandlere længere returpolitik under Black Friday-perioden, hvilket giver købere tid til at beslutte sig for, om computeren lever op til forventningerne.

Apple vinder på trods

Apple fastholder sin eksklusive position ved at undgå priskrige, hvilket sikrer, at deres produkter forbliver en premiumvare.

Tredjepartsrabatter gør det dog muligt for kunder at få en fordel uden at gå på kompromis med Apples ry og support gennem programmer som AppleCare+.

På denne måde forbliver Apple en vinder – uanset hvordan rabatterne finder vej til kunderne.